Chingu(s)

[ EXO-Love ]

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF

I'm the owner of this blog. This blog is about me & my hubby . I post what I like & I like what I post. Proud to be an Exotic ! Thanks to all who come to my blog. Do follow my blog & click nuffy. I'll appreciate it

Chit-Chat


My Seonmul(s)

Click Click


Nae Seowon
Owns All EXO's Albums
40 kg weight
165 cm height
Owns Iphone 5s
Straight A's in SPM
Fly Seoul Korea
See EXO's at concert
Become an Editor
Marry Chanyeol

My Fav

History

Credits

Template :YeolieKookie
Basecodes :YeolieKookie
Re-edit : Mrs.Park
My first gif !
Assalammualaikum & Annyeonghaseyo


Hai chingu ! Korang sihat? Yeah ! Hari ni cuti ! Seronoknye la kan.. 
So ape plan korang mase weekend ni? Study? Online? Makan? Tido?
Me sekejap lagi nak pergi tuition ! Lepas balik tuition trus balik kampung !
Yay! Kaja ! Nenek masak mcm2 ! Ummmm.. Yum2.. lapar dh ni..
Dah lama rasa tak makan masakkan nenek.. rindu ! Bkn slalu dpt makan
masakkan nenek ku yg tersyg ^^ Okay back to the story.. korang nampak
tak gif atas tu? hehe buat sendiri kot.. sbb tu buruk.. budak baru nk belajar
normal la kan? lama2 nnti pro la.. so.. tu je nak menunjuk share.. ^^
Okay la bubai ! Nak get ready to tuition ! Jalga Chingu!



Written by Me at 21:07 0 Chingu(s)

? ?