Chingu(s)

[ EXO-Love ]

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF

I'm the owner of this blog. This blog is about me & my hubby . I post what I like & I like what I post. Proud to be an Exotic ! Thanks to all who come to my blog. Do follow my blog & click nuffy. I'll appreciate it

Chit-Chat


My Seonmul(s)

Click Click
Fanfic - Be My Girl
Assalammualaikum & Annyeonghaseyo
Hari ni saya nak share My Own Fanfic !
Tajuk - Be My Girl 
Pengarang - Ain
Watak Utama - Park Chanyeol & Park Yerin

Part 1

      “Oppa tengok sini.” Panggil ku sambil tangan ku membuat gaya pistol lalu menunjuk ke arahnya.” Ommo chagiya hajima, Jebal.” rayu si dia sambil membuat aegyo. “Bang ! bang !” balasku. “Ahh ! Andwae !” dia mengerang kesakitan sambil meletakkan kedua-dua tangannya di atas dada akibat terkena tembakkan olok-olok oleh ku. Lalu dia meletakkan sos tomato di dadanya sambil merasanya sedikit sebelum dia berpura-pura sakit. Aku geli hati melihat aksi lucu yang dilakukan oleh si dia ditambah pula dengan mimic muka kesakitannya.

       Ya,aku mengaku hanya dia seorang saja yang sering membuat aku tidak kering gusi ketika bersamanya. Setiap hari aku tidak akan indah dan ceria jika dia tidak berada di samping ku. Kami berdua telah berkawan selama 2 tahun dan kami telah bersama selama 4 bulan.  Park Chanyeol seorang lelaki yang baik dan peramah yang pernah aku kenal. Dia seorang yang sangat tinggi, suka senyum dan yang paling aku suka adalah telinga dia yang capang,dan lagi capang bile dia pakai topi but still cute.

      Aku masih ingat ketika pertama kali aku kenal dia. Aku sangat terkenal sewaktu di sekolah dahulu kerana bakat menyanyi sambil bermain gitar yang aku ada pada ketika itu. Pada suatu malam ketika aku berada di sekolah untuk berlatih menari. Aku hanya ditemani beberapa lampu bilik dan muzik yang dimainkan di radio. Aku  merasakan seperti ada seseorang sedang memerhatikan aku dari belakang. Apabila aku menoleh kebelakang tidak ada sesiapa pun yang berada disitu hanya aku seorang sahaja dalam bilik ini. Aku pun terus sambung berlatih gerak tari dengan bersungguh-sungguh sambil mengikut rentak irama muzik, tiba-tiba kaki ku tersilap langkah lalu aku tersadung dan menyebabkan aku jatuh terduduk.

      “Ouch !” ngadu ku kesakitan. Chanyeol yang dari tadi menjadi pemerhati secara senyap terus bergegas untuk membantu aku apabila dia melihat aku mengerang kesakitan. “Yerin, awak tak apa-apa ke?” Tanya Chanyeol dengan nada suara yang agak risau.  Pada saat itu mata kami saling bertentangan buat pertama kali. Aku dapat rasakan degupan jantung ku yang begitu rancak. Aku tersedar yang kami telah lama bertentang mata lalu aku pantas menarik pandanganku ke arah lain. “Kaki aku.. terseliuh sikit..” balas ku dicampur dengan sedikit tangisan yang halus. “Boleh bangun tak? Jom ke Klinik.” Chanyeol dengan pantas mengangkat aku tanpa disuruh lalu menghantar aku ke klinik yang berhampiran. Aku bernasib baik hari kerana aku memakai legging dan bukan short skirt kalau tidak dia dapat free show malam ni, tak ke aku jugak yang akan menempah malu?

     “Khamsahabnida. Kalau kau takde tadi mungkin aku dah tak boleh bangun. Maaf kalau aku menyusahkan kau malam-malam ni. Khamsahabnida sekali lagi.” ucap ku sambil tidak berhenti-henti tunduk 90 darjah. “ Eh, takde la tak susah pun.Next time be careful girl. Don’t be too clumsy.”balasnya sambil tangannya dengan tidak tau malu mengusap rambut ku. Aku menepis tangannya kerana habis kusut rambut aku dibuatnya. “Yah, jangan main rambut boleh tak?” aku mengetap bibir akibat geram terhadap perbuatannya yang selamba badak itu. “Mianhae girl, but please don’t make that face . You look so cute even when u getting mad.” Balasnya lagi sambil ketawa. “Ugh, apa-apa jela BTW thanx again and FYI stop teasing me ! I don’t like it !” balasku dengan perasaan yang agak geram apabila dia mengusik aku begitu.

         “Chagiya? Chagiya? Okay tak? Kenapa mengelamun ni? “sergah Chanyeol yang menyebabkan aku tersedar dan kembali kepada dunia realiti. “Ne? Mian oppa.” Pipi ku merah kerana malu apabila dia perasan yang aku tengah mengelamun sendiri ! “Mengelamun pasal siapa ni?  Pasal Oppa or lelaki lain? “ dia memuncungkan bibirnya lalu tangannya yang ligat itu terus mencubit pipi ku. “Oppa, hajima.. sakitla !” ngadu ku dengan manja lalu tanganku dengan pantas menarik telingannya yang capang. “Aduh ! Chagi, jangan la tarik kuat sangat. Nanti putus chagi jugak yang tak suke dekat oppa sebab oppa hilang telinga sebelah. Lebih baik chagi lepas kalau tak oppa geletek nanti!” ugut chanyeol sambil tangannya sudah bersedia terangkat untuk mengeletekku. “Oppa tak nak !” jerit ku sambil kaki sudah bersedia untuk melarikan diri. Belum sempat aku melarikan diri tangannya lebih pantas dan memeluk pinggang ku dari belakang dengan begitu erat. Dagunya diletakkan di atas bahu ku manakala bibirnya sudah dirapatkan ke telinga ku lalu dia membisikkan sesuatu di telinga ku sehingga aku dapat rasakan nafasnya yang begitu hangat. “Nak lari mane girl? Ni la akibatnya kalau nakal sangat,” “Hajima, Oppa lepaskan la.. geli la.. jangan la buat chagi macam ni.. ” aku meronta-ronta agar minta dilepaskan. 

        Aku sedar yang aku ni pendek dengan ketinggian ku hanya 160cm manakala dia 184cm. Tiba-tiba, dia menarikku lalu membaringkan ku ke lantai dan memandang tepat ke mata ku dengan pandangan yang agak menggoda sambil mengenyitkan mata kepada ku. Pipi ku sudah berubah menjadi merah macam tomato akibat menahan rasa malu diperlakukan begitu. Bibirnya semakin rapat, rapat, rapat dan sangat rapat sehingga aku dapat rasakan nafasnya yang hangat menghembus ke muka ku. Jantung tu berdegup dengan begitu kencang sekali. Aku memejam mata dengan rapat tiba-tiba..

Bersambung...



Written by Me at 08:04 0 Chingu(s)

? ?