Chingu(s)

[ EXO-Love ]

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF

I'm the owner of this blog. This blog is about me & my hubby . I post what I like & I like what I post. Proud to be an Exotic ! Thanks to all who come to my blog. Do follow my blog & click nuffy. I'll appreciate it

Chit-Chat


My Seonmul(s)

Click Click
Fanfic-Be My Girl Part 2
Assalammualaikum & Annyeonhaseyo
Sambungan FF Be My Girl Part 2
I hope you guys Enjoy reading it!


           * E.X.O nan neoreul matgo tto neorul matsinda shimjangi teoll yeohwa gyeseok deurikyeo deo ajik mojara* ringtone handphone ku menjerit minta untuk diangkat. Aku melihat nama Min Jina yang tertera pada screen telefon bimbit ku lalu aku mengangkat. “Oppa kejap eh kawan call” balas ku. Chanyeol mengangguk lemah.

            “Yeobuseyo” jawab ku.  “Yerin-sshi !!! Park Yerin ! Kau nak tau tak aku dapat 2 tiket pergi konsert EXO !! Wooo ! Daebak !” jerit Jina yang merupakan sahabat baik ku sejak sekolah rendah lagi. “Kalau ye pun jawab la salam dulu jangan la main jerit lama-lama boleh cair taik telinga aku ni” rungut ku. Mian, aku excited sangat ni. Macam tak percaya je aku boleh dapat tiket free ke konsert EXO dapat backstage pass kot ! Macam mane aku boleh tak jerit. Dah lama sangat aku nak pergi konsert ni ! Akhirnya impian ku tercapai juga !” balasnya lagi. Ommona , jinjja? Kau jangan main-main dengan aku bab konsert-konsert ni”  Sambung ku lagi. Aigoo, kau baru kenal aku ke hari ni? Kita dah kawan berapa tahun. Kau pun tahu kan aku ni fanatic giler-giler dekat EXO. Aku serius talk la ni” Kedengaran suaranya yang agak serius. Ye aku tau kau tak main-main dalam bab ni, just aku  sedikit terkejut tu je”balas ku lagi. So lagi satu tiket tu untuk sape? “sambung ku lagi dengan berharap Jina akan membawa aku ikutnya bersama, kerana aku juga merupakan fandom EXO yang no satu !” Hurmm, aku pun tak pasti la nak bawak sape. Maybe seorang kawan.. yang dah lama aku kenal .. giler-giler dan sekepala macam aku. “jawab Jina sambil berteka-teki. Kau jangan la nak berteka-teki dengan aku. Cepat la kau nak bawa sape? Kucing kau ke? “ balas ku lagi dengan perasaan sedikit merajuk. “Kucing? Tak kuase aku nak bawak kucing. Aku sendiri pon takde kucing. Aku akan bawa kau la yang merupakan satu-satunya kawan baik yang aku ade !” balasnya. “Ommo ! Jinjja? Gumawo nae chingu ! Sebab tu la aku sayang kau ! Kau la kawan aku dunia dan akhirat ! Muah muah”

            Aku perasan Chanyeol yang dari tadi hanya menjadi pemerhati ketawa melihat mimik muka ku apabila berbual dengan Jina. Aku sedar yang kedua-dua belah tangan nakalnya sudah melingkar pada pinggangku tetapi aku membiarkannya sahaja perbuatannya itu. Jarinya asyik mengusap pipi ku dengan lembut. Aku memberi isyarat agar tidak mengganggu ku tetapi dia tidak akur dan terus dengan perbuatan nakalnya itu.  Tanpa aku sedar satu kucupan hangat hinggap pada leher ku kemudian di telinga ku dan seterusnya pada kedua-dua belah pipi ku.

          “Okay la Jina aku ada banyak kerja nak buat ni thanks for the tiket ! See u & take care Bye” bohong ku kepadanya kerana aku tidak selesa untuk berbual akibat diganggu oleh Chanyeol.  “Sure my  pleasure dear. You too, ByeBye”  Apabila aku selesai berbual dengan Jina di telefon, aku memuncungkan bibir untuk menunjukkan perasaan marah ku apabila dia mengganggu ku yang sedang asyik berbual dengan kawan baik ku seketika tadi. Dia hanya tersenyum nakal kemudian dia mengambil tangan ku lalu meletakkan pada dadanya. Aku dapat rasakan degupan jantungnya yang berdegup pantas. “Macam ni la Oppa rasa setiap kali Oppa tengok Chagi senyum, ketawa, marah, sedih, mulut muncung macam sekarang ni” sambil tangannya menarik hidung ku. Apa-apa saja yang chagi buat jantung oppa akan sentiasa berdegup kencang. Oppa geram tau tengok chagi ni. Cute sangat lebih-lebih lagi time chagi senyum. Boleh jatuh jantung oppa ni”balas chanyeol sambil senyum nakal. Aku yang ingin marah tadi terbantut malah muka ku sudah berubah menjadi merah yang teramat apabila lelaki yang aku cintai meluahkan perasaannya sebentar tadi. Aku dapat rasa dan lihat dari matanya yang dia benar-benar ikhlas meluahkan perasaannya terhadapku kerana aku pun mempunyai perasaan yang sama kepadanya. Buat masa ini aku belum bersedia untuk meluahkan segala-galanya. Aku lebih suka menyimpan daripada meluahkannya.

         “Chagiya? Mengelamun je tau.. eeee budak ni… kang Oppa cium baru tau” sergahnya sambil memuncungkan mulutnya. Aku menolak dadanya. “Biarla, tak kan mengelamun pon tak boleh? Eeee capang…gigit telinga tu sampai putus baru tau langit tinggi rendah” balasku sambil menjelirkan lidah. “Buat la kalau boleh sampai? Ketot” jawabnya dengan selamba ditambah dengan letusan ketawanya. Ejekkannya membuatkan aku geram lalu dengan pantas aku melompat pada belakangnya dan aku membelit tangan ku pada lehernya lalu aku mengigit telingannya. “Aduh ! Chagi ! Oppa gurau jela.. Chagiya jebal stop.. sakit la..”rayunya minta dilepaskan. “Mintak maaf dulu... baru chagi lepaskan” ugut ku. “Maafkan Oppa sayang.. please sayang..” pujuknya kepada ku sambil membuat aegyo. Aku pun turun daripada belakangnya.. tiba-tiba dia memeluk ku dari belakang lalu memangku ku sambil mengenyitkan matanya. Nakal lagikan.. memang nak kena cium dengan Oppa ni..”ugutnya untuk manakutkan ku. “Oppa tak nak ! Turunkan chagi cepat !” aku meronta-ronta dalam pangkuan hangatnya. Sejujurnya aku sentiasa berasa selesa & selamat apabila berada dengannya .  Tak boleh.. kiss sini dulu..” sambil menunjukkan pipinya kepada ku. Tak nak ! Nak merajuk !” balas ku dengan sengaja merajuk. Kalau macam tu Oppa tak nak lepaskan chagi sampai esok pagi. Kalau nak oppa lepaskan kiss sini dulu. Cepat.. Oppa tunggu ni..”paksanya lagi.

     Bersambung...                                

Written by Me at 05:09 0 Chingu(s)

? ?