Chingu(s)

[ EXO-Love ]

ENTRY ABOUT LINKIES BIAS STUFF

I'm the owner of this blog. This blog is about me & my hubby . I post what I like & I like what I post. Proud to be an Exotic ! Thanks to all who come to my blog. Do follow my blog & click nuffy. I'll appreciate it

Chit-Chat


My Seonmul(s)

Click Click
Fanfic - Be My Girl Last Part
Assalammualiakum & Annyeonhaseyo
Maaf sebab lambat sehari masuk FF ni..
& this is the last part Be My Girl !
I hope u guys enjoy reading it ! & Thx for reading it !


            Tanpa rasa bersalah aku terus menyiku perutnya yang dari tadi berdiri di belakang ku sambil memeluk erat pinggang ku. Rimas aku dibuatnya. Dia hanya menggosok-gosok perutnya. Mungkin aku tersiku kuat sangat. Aku sendiri pon tak sedar.  “Tak nak la ! Oppa pergi mandi la sendiri.. takkan mandi pon nak berteman? Sambung ku lagi dengan perasaan yang  agak keliru apabila dia mengajak ku untuk mandi bersama dengannya. Dia hanya ketawa melihat muka ku yang sudah berkerut. “ Oppa gurau la sayang.. Saje nak usik chagi, nak tengok reaksi chagi macam mane. Tu je.. “balasnya sambil tangannya lembut menolak fringe rambut ku ke telinga. Aku hanya mendiamkan diri sambil menundukkan pandangan. Chanyeol yang berada di hadapan ku mula mengangkat dagu ku sambil memandang tepat ke dalam anak mata ku. “What’s wrong my girl?  Oppa ade salah cakap ke? Maafkan Oppa ye sayang?”  pujuknya sambil memeluk ku dengan erat.  Aku tersenyum gembira tapi dalam pada masa yang sama tanpa aku sedari air mata ku mula mengalir dengan sendiri.Terasa bahagia apabila aku berada dalam dakapannya. Cair pulak hati ni ! Tak jadi nak merajuk lama-lama. “Sayang nape nangis ni?” sambil tangannya menyapu air mata yang jatuh pada pipi mulus ku. “Takde ape-ape.. chagi happy sangat sebab oppa sentiasa ambil berat pasal chagi..”balasku. “La.. yeke? Oppa ingatkan kenapa la tadi.

            Chagi.. Jom..” ajaknya sambil mengenyitkan mata. Dahi ku sudah berkerut kerana kurang faham ape yang dia cuba sampaikan. “Huh? Pergi mane? Kan dah malam ni.. takkan nak keluar kot? Sejuk la takut demam pulak.. nanti oppa jugak yang susah kalau chagi demam” jawab ku walaupun sedikit keliru dengan ajakkannya. “Bukan keluar la sayang.. Oppa pun taknak keluar malam-malam ni..sejuk.. Oppa ngantuk la sayang.. Jom kite tidur ! Katil tu dah rindu dekat oppa dia ajak suruh tidur cepat-cepat” katanya sambil menarik lembut  tangan ku. Aku memukul lembut dadanya. “Oppa ni ngade terserlah kan? Kalau macam tu.. Siapa lambat dia kena tidur luar !” aku terus berlari dengan pantas menuju ke bilik begitu juga dengan Chanyeol yang jauh ketinggalan di belakang ku. Aku ketawa sendiri kerana gembira yang teramat apabila dapat mengusiknya.  Aku dengan pantas menutup pintu bilik tetapi Chanyeol terlebih dahulu menolak pintu agar dia dapat masuk. Aku kalah sebab dia lebih kuat dan pantas manakala aku ni tak berapa nak kuat dan tak besar mane pun. Aku berlari menuju ke katil dan menyorok di bawah selimut. Chanyeol yang sedar aku menyorok di bawah selimut hanya ketawa melihat gelagat ku yang tak ubah macam budak kecik. Aku cuba untuk melihat Chanyeol berada di mana.. apabila aku menurunkan selimut.. Chanyeol sudah berada betul-betul di hadapan ku. Aku menjerit kerana terkejut dengan perbuatannya itu. Chanyeol hanya meletuskan tawanya sehingga berguling-guling di atas katil. Aku naik geram melihat dia macam tu. “Sayang marah ke? Mian.. Tadi chagi usik oppa boleh pulak? Oppa usik sikit takkan chagi dah nak marah?”jawabnya sambil tangannya ligat menarik pipi ku yang sedikit chubby. Chanyeol beralih tempat lalu mengambil tempat di sebelahku sambil sebelah tangannya merangkul pada pinggang. Aku bersandar pada dadanya sambil memeluk pingangnya dengan erat. Terasa begitu selesa dan hangat apabila aku berada dalam dakapannya. Aku harap dapat berhentikan masa agar dapat menikmati setiap saat berada dalam dakapannya yang hangat. “Sayang..” Chanyeol bersuara. “Ye oppa?” aku membalas. “Sayang nak tau satu rahsia besar tak?”

              “Rahsia? Besar? Nak.. ape dia?” hatiku benar-benar ingin tahu ape yang besar sangat rahsia tu. “Chanyeol menolak rambut ku kebelakang telinga lalu membisikkan di telinga ku. “Listen properly, Only you in my heart and no one can replace you. I can’t live without you.. Only you can BE MY GIRL..” 


THE END.

Written by Me at 04:53 0 Chingu(s)

? ?